Książka jest opracowaniem monograficznym z niezbędnymi elementami warsztatu metodologicznego. Jest przeznaczona dla polityków, praktyków gospodarczych, menedżerów, studentów oraz wykładowców. Przedstawiona w niej wiedza może być z powodzeniem wykorzystana do kierowania procesem edukacji rynkowej rodziców, dzieci i młodzieży, a także do wywierania wpływu na kształtowanie ich zachowań jako uczestników rynku. Proces przekształcania zachowań rynkowych jest ważnym zadaniem polityki społecznej i gospodarczej, realizowanej na poziomie makro- i mikroekonomicznym, w skali krajowej, regionalnej, lokalnej.
Szczegóły
Tytuł: Młodzi konsumenci w procesach transformacji rynkowejAutor: Olejniczuk-Merta Anna
Wydawnictwo: WAiP
Kod paskowy: 9788376440477
ISBN: 978-83-7644-047-7
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 284
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Twarda
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Piesek Koloruj na okrągło (PYO004)
Inwestycje