Z teorii i praktyki badań międzykulturowych Dylematy metodologiczne (Uszkodzona okładka)
Adam Marszałek
Outlet: uszkodzenie okładki bez wpływu na treść
Społeczność pedagogów zajmujących się edukacją w środowiskach wielokulturowych, a przede wszystkim edukacją międzykulturową, od lat przejawia starania o respektowanie wymogów metodologicznych i wysoki poziom metodologiczny studiów i badań. [] Dowody dbałości o metodologiczną stronę badań znajdują się w licznych publikacjach z zakresu pedagogiki międzykulturowej. W serii Edukacja Międzykulturowa, w której ukazuje się niniejszy tom, różnym sprawom metodologii poświęcone zostały odrębne prace, ale zagadnienia metodologiczne znajdują odzwierciedlenie we wszystkich tomach wspomnianej serii. Teraz oddajemy do rąk Czytelników kolejny zbiór tekstów dotyczących w znacznej mierze tematyki metodologicznej. prof. zw. dr hab. Tadeusz Lewowicki (fragment Wprowadzenia)
Społeczność pedagogów zajmujących się edukacją w środowiskach wielokulturowych, a przede wszystkim edukacją międzykulturową, od lat przejawia starania o respektowanie wymogów metodologicznych i wysoki poziom metodologiczny studiów i badań. [] Dowody dbałości o metodologiczną stronę badań znajdują się w licznych publikacjach z zakresu pedagogiki międzykulturowej. W serii Edukacja Międzykulturowa, w której ukazuje się niniejszy tom, różnym sprawom metodologii poświęcone zostały odrębne prace, ale zagadnienia metodologiczne znajdują odzwierciedlenie we wszystkich tomach wspomnianej serii. Teraz oddajemy do rąk Czytelników kolejny zbiór tekstów dotyczących w znacznej mierze tematyki metodologicznej. prof. zw. dr hab. Tadeusz Lewowicki (fragment Wprowadzenia)
Szczegóły
Tytuł: Z teorii i praktyki badań międzykulturowych Dylematy metodologiczne (Uszkodzona okładka)Wydawnictwo: Adam Marszałek
ISBN: 9788380196087
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 190
Format: 15.7x22.3
Oprawa: Miękka
Waga: 0.29 kg
Redakcja: Lewowicki Tadeusz, Różańska Aniela, Klajmon-Lech Urszula