Socjologiczne dyskursy o konsumpcji (Uszkodzona okładka)

Katedra Wydawnictwo Naukowe

  • Rok wydania: 2016
  • Format: 12.0x19.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
40,01 PLN
Nasza cena
21,62 PLN
Oszczędzasz 46%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Outlet: uszkodzenie okładki bez wpływu na treść
Za największy walor Socjologicznych dyskursów o konsumpcji uważam zaproponowanie przez autora własnej krytycznej teorii konsumpcji. Oczywiście autor korzysta z bogatej palety apologetycznych i krytycznych ujęć problemu, ale do żadnej teorii nie podchodzi nabożnie, nie waha się wytknąć słabości wielkim teoretykom, pokazuje, w którym punkcie ich myśl jest już passé. Obficie korzysta z literatury i swobodnie porusza się po różnych dyskursach, dzięki czemu rozprawa ma charakter erudycyjny. [...] Łukasz Iwasiński zaproponował wysokiej jakości multidyskurs socjologiczny i interdyscyplinarny, wsparty interesującymi intuicjami intelektualnymi. Rozprawa ma duże walory poznawcze i może stanowić cenną pomoc dydaktyczną w zakresie wiedzy o konsumpcji. Jest udaną próbą teoretycznej refleksji nad nowymi zjawiskami w obszarze ciągle zbyt mało obecnym w polskiej socjologii. (prof. Kazimierz Krzysztofek)

Szczegóły

Tytuł: Socjologiczne dyskursy o konsumpcji (Uszkodzona okładka)
Autor: Iwasiński Łukasz
Wydawnictwo: Katedra Wydawnictwo Naukowe
Seria: KONTINUUM
ISBN: 9788365155153
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 468
Format: 12.0x19.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.4 kg

Recenzje