Gra magnetyczna do nauki języka angielskiego pomoże dziecku w zabawny sposób nauczyć się i zapamiętać nazwy oraz charakterystyczne cechy pór roku, nazwy miesięcy, odzieży sezonowej, nazwy niektórych zwierząt i kolorów.
Należy przymocować kartkę za pomocą magnesu mocującego. O jakiej porze roku jest mowa? Z jakim kolorem ta pora się kojarzy? Zima – biały, lato – zielony, itd. Jakie zjawiska przyrodnicze są charakterystyczne dla pór roku? Dziecko z łatwością określi, że słoneczko wyraźnie świeci latem, a śnieg pada w zimie. Zwierzątka pomogą dziecku zapamiętać nazwy odzieży sezonowej. Określcie, kiedy można nosić takie ubrania.
Zestaw: 34 magnesy, 8 kartek, instrukcja.
Gra dla dzieci od 3 lat.
Należy przymocować kartkę za pomocą magnesu mocującego. O jakiej porze roku jest mowa? Z jakim kolorem ta pora się kojarzy? Zima – biały, lato – zielony, itd. Jakie zjawiska przyrodnicze są charakterystyczne dla pór roku? Dziecko z łatwością określi, że słoneczko wyraźnie świeci latem, a śnieg pada w zimie. Zwierzątka pomogą dziecku zapamiętać nazwy odzieży sezonowej. Określcie, kiedy można nosić takie ubrania.
Zestaw: 34 magnesy, 8 kartek, instrukcja.
Gra dla dzieci od 3 lat.
Szczegóły
Tytuł: 12 miesięcy - gra magnetyczna (RK2201-08)Podtytuł: Wiek: 3+
Producent: Roter Kafer
Kod paskowy: 4820195560327
Format: 23 x 18 x 5 cm
Oprawa: pudełko
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
W głębinach oceanu (pop-up)
Dwie Siostry
Ale Pary - Misz - Masz (2229)
Wiek: 4+
Wiek: 4+
Alexander
Ale Pary - Zwierzątka (2231)
Wiek: 4+
Wiek: 4+
Alexander
Bystre oko - gra z dzwonkiem
Wiek: 5+
Wiek: 5+
Roter Kafer
Kraina Lodu 2. Kolekcja marzeń. Tom 12
Anna
Anna
Edipresse Polska
Kraina Lodu. Kolekcja marzeń. Tom 13
Edipresse Polska