Kooperacyjna gra dla najmłodszych Gracze pomagają sobie nawzajem, razem dążąc do osiągnięcia celu. Gra uczy współdziałania, kształci umiejętność podejmowania decyzji i oceny ich konsekwencji.
W swojej kolejce gracz wykonuje rzut kostką i przesuwa się na planszy o tyle pól, ile oczek wypadło na kostce (od 1 do 4). Jeśli na polu, na które wszedł gracz, znajduje się fragment zamku, to należy ściągnąć go z planszy i położyć przed sobą. Jeżeli w swoim ruchu gracz dotarł do pola startowego (czyli okrążył planszę), to kładzie przenoszony przez siebie element zamku na odpowiadającym mu polu na obrysie zamku.
Jeśli natomiast na kostce wypadnie wizerunek smoka to gracz zamiast przesuwać swój pionek, przesuwa o jedno pole jeden żeton z wizerunkiem smoka. Kiedy gracz wejdzie na pole ze smokiem, musi ukryć się w Zaczarowanym Lesie. Uwolnić można go jedynie wtedy, gdy w swoim ruchu na kostce wypadnie wizerunek Słoneczka. Ten symbol pozwala również na przesunięcie swojego pionka od 1 do 5 pól.
Zwycięstwo graczy ma miejsce wtedy, gdy zamek zostanie odbudowany w całości. Porażka następuje, gdy piąty smok dotrze na ostatnie wolne pomarańczowe pole.
Zawartość pudełka:
- plansza gry
- 4 drewniane pionki
- 9 żetonów zamku
- 5 żetonów smoków
- 1 drewniana kostka
- 4 znaczniki postaci
- instrukcja
Liczba graczy: 3 - 4
Wiek: 5+
Czas rozgrywki: około 20 minut
W swojej kolejce gracz wykonuje rzut kostką i przesuwa się na planszy o tyle pól, ile oczek wypadło na kostce (od 1 do 4). Jeśli na polu, na które wszedł gracz, znajduje się fragment zamku, to należy ściągnąć go z planszy i położyć przed sobą. Jeżeli w swoim ruchu gracz dotarł do pola startowego (czyli okrążył planszę), to kładzie przenoszony przez siebie element zamku na odpowiadającym mu polu na obrysie zamku.
Jeśli natomiast na kostce wypadnie wizerunek smoka to gracz zamiast przesuwać swój pionek, przesuwa o jedno pole jeden żeton z wizerunkiem smoka. Kiedy gracz wejdzie na pole ze smokiem, musi ukryć się w Zaczarowanym Lesie. Uwolnić można go jedynie wtedy, gdy w swoim ruchu na kostce wypadnie wizerunek Słoneczka. Ten symbol pozwala również na przesunięcie swojego pionka od 1 do 5 pól.
Zwycięstwo graczy ma miejsce wtedy, gdy zamek zostanie odbudowany w całości. Porażka następuje, gdy piąty smok dotrze na ostatnie wolne pomarańczowe pole.
Zawartość pudełka:
- plansza gry
- 4 drewniane pionki
- 9 żetonów zamku
- 5 żetonów smoków
- 1 drewniana kostka
- 4 znaczniki postaci
- instrukcja
Liczba graczy: 3 - 4
Wiek: 5+
Czas rozgrywki: około 20 minut
Szczegóły
Tytuł: Wyspa SmokówPodtytuł: Wiek: 5+
Producent: Granna
Kod paskowy: 5900221003208
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Format: 26.0x26.0cm
Oprawa: Kartonowa
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Carcassonne Junior
Wiek: 4+
Wiek: 4+
MindOK
Naklejkowe mozaiki Śnieżynki
Zielona Sowa
Masa Fimo Effect biały przezroczysty
Staedtler
Smocze opowieści Tom 2 Totalne zasmoczenie
Zielona Sowa