Pan Twardowski (00335/WG)
Wiek: 6+

Granna

  • Format: 18.8 x 27.3 x 5.3 cm
  • Oprawa: pudełko
Wysyłka:
Dzisiaj
Sugerowana cena
54,99 PLN
Nasza cena
39,58 PLN
Oszczędzasz 29%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 39,58 zł

Dawno, dawno temu w mieście Kraków żył sobie Pan Twardowski. Mądry i uczony, lecz pragnął tylko jednego - mocy magicznej. Pewnej nocy pojawił się u niego diabeł i zaproponował układ. W zamian za moc magiczną Twardowski odda diabłu swą duszę. Co prawda szlachcic pożądał tej mocy ale do piekła mu po drodze nie było, więc postanowił przechytrzyć diabła. Obiecał oddać mu duszę, ale tylko w Rzymie, jednocześnie nie mając zamiaru się tam wybierać. Twardowski zasłynął na całym świecie ze swoich magicznych umiejętności. Potrafił wszystko - od zmieniania ludzi w zwierzęta, po widzenie przeszłości i przyszłości. Szlachcic stał się sławny i bogaty. Tego diabeł jednak nie zamierzał dłużej znosić i podstępem zwabił mistrza do karczmy pod nazwą Rzym. W tym momencie do akcji wchodzi gracz, którego zadaniem jest znaleźć Pana Twardowskiego. Niestety zadanie nie będzie takie łatwe. Twardowski potrafi dzięki magii przybierać wygląd różnych postaci i łatwo wtapiać się w otoczenie.

Celem gry Pan Twardowski jest zapamiętanie rozstawu karczmy, zakrycie oczu, a następnie (po usłyszeniu ustalonego znaku) zdjąć zakrycie i wskazać, który z kafelków został podmieniony przez innego gracza. Jeśli uda Ci się to zrobić, otrzymasz wskazówkę, która pozwoli Ci w poszukiwaniach. Wygra ten, kto pierwszy rozpozna i wskaże Twardowskiego.

Zawartość pudełka:
  • 16 dwustronnych kafelków karczmy
  • 6 kart portretów
  • 6 kart wskazówek
  • 4 piekielne maski na oczy
  • klepsydra
  • instrukcja

Liczba graczy: 2 - 6
Średni czas gry: 20 minut
Wiek: 6+

Szczegóły

Tytuł: Pan Twardowski (00335/WG)
Podtytuł: Wiek: 6+
Autor: Grajkowski Wojciech
Producent: Granna
Kod paskowy: 5900221003352
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Format: 18.8 x 27.3 x 5.3 cm
Oprawa: pudełko

Recenzje