Marketingowa rola potencjału kuchni regionalnych i żywności tradycyjnej w kształtowaniu produktu turystycznego oraz rozwoju regionalnym

Naukowe Sophia

  • Rok wydania: 2018
  • Format: 17,5x24,5 cm
  • Oprawa: twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
80,30 PLN
Nasza cena
73,04 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Marketingowa rola potencjału kuchni regionalnych i żywności tradycyjnej w kształtowaniu produktu turystycznego oraz rozowju regionalnym

Szczegóły

Tytuł: Marketingowa rola potencjału kuchni regionalnych i żywności tradycyjnej w kształtowaniu produktu turystycznego oraz rozwoju regionalnym
Autor: Piotr Dominik, Anna Wilkońska, Wiotetta Żmuda-Cze
Wydawnictwo: Naukowe Sophia
ISBN: 9788365929495
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Format: 17,5x24,5 cm
Oprawa: twarda

Recenzje