Efektywność działań marketingowych w mediach społecznościowych

Naukowe Sophia

  • Rok wydania: 2017
  • Format: 17x24 cm
  • Oprawa: miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
105,10 PLN
Nasza cena
95,52 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 79,59 zł



Przedstawiona do recenzji książka prezentuje nowoczesne techniki, narzędzia oraz formy social media marketingu. Będzie stanowiła wartościową pozycję, głównie dla osób chcących zapoczątkować działalność marketingową w mediach społecznościowych, ale i znawcy tematu znajdą tutaj wiele ciekawych analiz oraz opinie ekspertów. Na uwagę zasługują walory praktyczne opracowania, będące wynikiem przeprowadzonych wywiadów ze specjalistami Social Media Marketingu. (...) Po zapoznaniu się z jej treścią mogę stwierdzić, iż prezentuje ważne i aktualne kwestie, wspierane analizą wyników badania. dr hab. Grzegorz Szymański, Politechnika Łódzka

Szczegóły

Tytuł: Efektywność działań marketingowych w mediach społecznościowych
Autor: Iwona Lupa
Wydawnictwo: Naukowe Sophia
ISBN: 9788365357908
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 188
Format: 17x24 cm
Oprawa: miękka

Recenzje