Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu

Naukowe Sophia

  • Rok wydania: 2016
  • Format: 17x24 cm
  • Oprawa: miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
103,70 PLN
Nasza cena
94,30 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 78,58 zł



Iwona Lupa trener, nauczyciel i praktyk w obszarze zarządzania, marketingu i mediów społecznościowych; naukowo związana z Katedrą Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Realizatorka wielu projektów badawczych i praktycznych związanych z mediami społecznościowymi. Główny wykonawca grantów naukowych dedykowanych mediom społecznościowym. Aktywny uczestnik licznych konferencji ogólnopolskich i międzynarodowych poświęconych tematyce zarządzania, marketingu oraz mediów społecznościowych, w tym m.in. European Conference on Social Media ECSM jednej z największych konferencji poświęconej tym mediom na świecie.

Szczegóły

Tytuł: Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu
Autor: Iwona Lupa
Wydawnictwo: Naukowe Sophia
ISBN: 9788365357373
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 227
Format: 17x24 cm
Oprawa: miękka

Recenzje