Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera Stworzony przez niesamowitą grupę 470 praktyków z 45 krajów Opisuje tradycyjne i najnowocześniejsze modele biznesowe oraz ich dynamikę Przedstawia techniki systematycznego tworzenia i wdrażania nowych rozwiązań "Ryzykowne!", "Skazane na porażkę!", "To na pewno się nie przyjmie!" A jednak! Karta kredytowa, wypożyczalnia samochodów, leasing kserokopiarek czy Google AdWords — odważne rozwiązania, których na początku nikt nie rozumiał i nie wróżył im wielkiego sukcesu… Powiedzieć, że dziś mają się świetnie, to za mało! Dzięki temu, że wyszły poza utarte schematy, wręcz wywróciły je do góry nogami, stały się przełomowymi biznesowymi modelami naszych czasów i przyniosły niewyobrażalne zyski! Wszyscy menedżerowie gorączkowo pracują nad usprawnieniem swojej firmy lub jej produktów. Szukają rozwiązań, które pozwolą im dostać się do czołówki rynkowych graczy lub utrzymać swoją pozycję w świecie ogarniętym manią wdrażania innowacji. Każdego dnia obserwujemy powstawanie niezliczonych nowych modeli i tysięcy nowatorskich rozwiązań, z których większość szybko popada w zapomnienie. Czyżby nie były wystarczająco genialne? Dlaczego jedne modele się przyjmują, a inne nie? Jak pracować z wizjonerskimi ideami, aby zwiększyć ich szanse na sukces?
Szczegóły
Tytuł: Tworzenie modeli biznesowych Podręcznik wizjoneraAutor: Alexander Osterwalder, Yves Pigneur
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788328388031
Tytuł oryginału: Business Model Generation: A Handbook for Visionaries, Game Changers, and Challengers
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Sałbut Bartosz
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 288
Format: 24.0x19.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.53 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Siła spokoju
Droga miłującego pokój wojownika
Droga miłującego pokój wojownika
Zysk i S-ka