Pomoc

1. WYSZUKAJ
 
           W celu odnalezienia interesującej nas pozycji, do wyszukiwarki wpisujemy nazwę, producenta  lub inne słowa kluczowe odpowiadające naszym wymaganiom. Następnie klikamy przycisk "SZUKAJ".
Ponadto, daną pozycję możemy wyszukać również za pomocą wybranej kategorii. Lista kategorii widnieje po lewej stronie ekranu.


2. KOSZYK  i ZAMAWIANIE

         W celu zamówienia wyszukanej przez Ciebie pozycji, klikamy na ikonkę  "DO KOSZYKA". Pozycja zostaje dodana do koszyka. Podgląd zawartości koszyka jest widoczny po prawej stronie ekranu.
   Aby zobaczyć zawartość koszyka należy kliknąć na napis "Zobacz koszyk", który znajduje się pod wybranymi pozycjami.
   W koszyku można zmienić ilość wybranych egzemplarzy - w tym celu należy wpisać nowe wartości przy zmienianych pozycjach a następnie kliknąć "PRZELICZ" co spowoduje zaktualizowanie koszyka.
   Aby usunąć wybraną pozycje z koszyka należy je zaznaczyć po lewej stronie i kliknąć "USUŃ ZAZNACZONE POZYCJE".
   Aby kontynuowac zakupy należy kliknąć "wróć do sklepu".
   Aby przystąpić do składania zamówienia klikamy "KUPUJĘ".

   Składanie zamówienia odbywa się w 4 krokach:
   1. KOSZYK - zatwierdzenie ilości wybranych pozycji
   2. PŁATNOŚĆ i DOSTAWA -  wybór sposobu płatności i dostawy towaru
   3. DANE OSOBOWE
     w tym miejscu są 3 możliwości:
      1. Logowanie - dla tych co posiadają konto w naszym sklepie
      2. Rejestracja - utworzenia nowego konta
      3. Podanie danych osobowych, kontaktowych i adres dostawy dla osób, które jeszcze nie mają konta w naszym sklepie i nie chcą się rejestrować.
   4. PRZESYŁANIE ZAMÓWIENIA - sprawdzenie zawartości koszyka i danych do realizacji zamówienia. Jeśli wszystko się zgadza kliknij "PRZEŚLIJ" i zamówienie zostanie wysłane.
      
   
3. REALIZACJA ZAMÓWIENIA

       Potwierdzenie o przyjęciu zamówienia zostanie przesłane na Twojego e-maila. Średni czas oczekiwania na przesyłke wynosi: 2-3 dni robocze (czas realizacji zamówienia przez sklep po jego weryfikacji) + czas doręczenia przesyłki przez przewoźnika wybranego przez Klienta (więcej informacji na stronie "Sposoby, koszty i terminy dostawy")


4. FORMY PŁATNOŚCI

 Pobranie przy odbiorze - zapłata przy odbiorze przesyłki listonoszowi, kurierowi lub na poczcie.
 Przelew na konto - konto indywidualne do każdego zamówienia jest podane w e-mail'u potwierdzającym realizację zamówienia. Przesyłka zostanie wysłana po wpłynięciu pieniędzy na konto sklepu.
 Kartą płatnicza- płatność online

          DO KAŻDEGO ZAKUPU OTRZYMASZ OD NAS FAKTURĘ.

5. KOSZTY PRZESYŁKI

Koszt przesyłki zależy od wyboru w dziale PŁATNOŚĆ I DOSTAWA. Jest także widoczny przed złożeniem zamówienia w dziale PRZESYŁANIE ZAMÓWIENIA. Więcej informacji o kosztach przesyłki na stronie "Sposoby, koszty i terminy dostawy")

6. PYTANIA

Na wszelkie pytania, wątpliwości i problemy odpowiadamy drogą e-mailową sklep@gryizabawki.pl

Pytania ofertowe prosimy przesyłać na adres: sklep@gryizabawki.pl


7. MOJE KONTO

   W celu ułatwienia kolejnych zakupów proponujemy rejestrację w naszym sklepie. Konto umożliwia podgląd swoich zakupów i stan ich realizacji.

          ZAŁOŻENIE KONTA NIE JEST OBOWIĄZKOWE

8. ZWROTY TOWARÓW

Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, tj. dokonujący zakupów towarów niezwiązanych bezpośrednio z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą lub zarobkową, może odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia odbioru towaru.

Jak to zrobić?
- Poinformuj sklep o skorzystaniu z tego prawa za pomocą poczty tradycyjnej lub elektronicznej ( w celu ułatwienia tego działania polecamy skorzystać z dostępnego formularza)
- Odeślij zakupiony towar niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od zgłoszenia na adres:
gryizabawki.pl
ul. Unii Lubelskiej 1
61-249 Poznań
- Pamiętaj, żeby zabezpieczyć przesyłkę
- Sklep gryizabawki.pl nie oferuje opcji osobistego dostarczenia zwracanych towarów w siedzibie firmy