Zmiany w wizerunku męskości w Japonii w latach 1950-2021

Kirin

  • Rok wydania: 2022
  • Format: 21.0 x 15.0 cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
39,90 PLN
Nasza cena
30,01 PLN
Oszczędzasz 25%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 27,47 zł



Na przestrzeni wieków Japonia wykształciła szereg wzorców męskości, które odzwierciedlały bieżące realia społeczne, sytuację polityczną, panującą modę, a także etap rozwoju kultury. W połowie XX stulecia siłę kraju, który podniósł się z powojennej ruiny i sięgał po tytuł globalnego mocarstwa, stanowili salarymani: schludni pracownicy umysłowi, gotowi poświęcić czas wolny i rodzinę w imię firmy. Jednak w przeciągu pół wieku ów ideał był wielokrotnie kontestowany, co zaowocowało wykształceniem się innych, niekiedy skrajnych koncepcji męskości, opartych na takich wartościach, jak opiekuńczość, dbałość o urodę, a nawet aseksualność. Książka przedstawia najważniejsze koncepcje męskości w Japonii wykształcone w latach 1950–2021, przyczyny ich sformułowania, a także ich obecność w przestrzeni publicznej, w postaci reklam telewizyjnych i magazynów modowych.

Producent:
Wydawnictwo AMBER Sp. z o.o.
ul. Królewicza Jakuba 27 A
02-956 Warszawa (PL)
tel: kontakt@wydawnictwoamber.pl
email:

Podmiot odpowiedzialny:
Wydawnictwo AMBER Sp. z o.o.
ul. Królewicza Jakuba 27 A
02-956 Warszawa (PL)
tel: kontakt@wydawnictwoamber.pl
email:


Szczegóły

Tytuł: Zmiany w wizerunku męskości w Japonii w latach 1950-2021
Autor: Marlena Borowiak
Wydawnictwo: Kirin
ISBN: 9788366627222
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 122
Format: 21.0 x 15.0 cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami

Recenzje