Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz się z niej: Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!) Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych
Producent:
Helion SA
Kościuszki 1c
44-100 Gliwice (Polska)
tel: (32) 230-98-63
email: gpsr@grupahelion.pl
Szczegóły
Tytuł: Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & WebwritingAutor: Artur Jabłoński
Wydawnictwo: Onepress
Kod paskowy: 9788328391826
ISBN: 978-83-283-9182-6
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 168
Format: 14.0 x 20.8 cm
Oprawa: miękka
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Kolorowanka dla dziewczynek
Martel
Kolorowanka. Zima
Martel
Kolorowanka. Warzywa
Martel
Ada Bambini naukowczyni
Kinderkulka
Kolorowanka. Boże Narodzenie
Martel
Kolorowanka. Lokomotywy
Martel
Kolorowanka. Motyle
Martel
Pucio na wsi. Ćwiczenia rozumienia i mówienia
Nasza Księgarnia