Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz się z niej: Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!) Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych
Szczegóły
Tytuł: Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & WebwritingAutor: Artur Jabłoński
Wydawnictwo: Onepress
Kod paskowy: 9788328391826
ISBN: 978-83-283-9182-6
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 168
Format: 14.0 x 20.8 cm
Oprawa: miękka
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Ada Bambini naukowczyni
Kinderkulka
Marketing 5.0.
Technologie Next Tech
Technologie Next Tech
MT Biznes
Chcę być szczęśliwy i bogaty a nie tylko szczęśliwy
FTG Borowiak Jacek
Szef, który myśli bo warto i się opłaca
One Press, Helion
Zrozumieć marketing
(wyd. 2)
(wyd. 2)
Onepress