Zadowolenie odbiorców z usług medycznych
Uwarunkowania, konsekwencje i diagnoza

Difin

  • Rok wydania: 2023
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
54,50 PLN
Nasza cena
49,54 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 43,22 zł



Zespół autorów tworzą psychologowie, będący jednocześnie badaczami i praktykami, mający doświadczenie w pracy w różnym charakterze w ochronie zdrowia (od pracy klinicznej, konsultacyjnej, terapeutycznej, po pracę ekspercką, szkoleniową, dotyczącą m.in. zarządzania kompetencjami miękkimi, tworzenia klimatu zaufania). Jednym z istotnych obszarów zainteresowań jest adaptacja i tworzenie psychologicznych narzędzi badawczych mających zastosowanie w dziedzinie ochrony zdrowia. Ich zaangażowanie w przemiany w szeroko pojętym obszarze medycznym, związane m.in. z monitorowaniem jakości pracy w ochronie zdrowia, w tym zadowolenia pacjentów poprzez stosowanie nowoczesnych, wystandaryzowanych, przyjaznych w odbiorze (krótkich, prostych) metod, przekłada się na istotny proces zmian jakości opieki zdrowotnej oferowanej przez placówki medyczne świadczące różnorodne usługi medyczne.

Szczegóły

Tytuł: Zadowolenie odbiorców z usług medycznych
Podtytuł: Uwarunkowania, konsekwencje i diagnoza
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788382700596
Języki: polski
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 148
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.24 kg

Recenzje