Niezależnie od tego, czy zostałeś menedżerem niedawno, czy masz już doświadczenie, ale chcesz wywierać większy wpływ w swojej organizacji, na co dzień borykasz się z podobnymi wyzwaniami. Podwładni zasypują cię pytaniami, szef na ostatnią chwilę zleca ci ważną prezentację albo trzeba przedstawić przekonujące uzasadnienie biznesowe. We wszystkich tych sytuacjach przydadzą ci się nowe umiejętności zawodowe i osobiste, które umożliwią ci wykorzystanie pełni potencjału.
Książka ta prezentuje wiedzę zgromadzoną w zasobach „Harvard Business Review” i jest kopalnią najlepszych praktyk we wszystkich aspektach zarządzania – od sprawozdań finansowych przez zasady strategii po inteligencję emocjonalną i zdobywanie zaufania podwładnych.
Miej ten kompleksowy podręcznik zawsze przy sobie przez całą karierę zawodową i bądź liderem, który wywiera duży wpływ w swojej organizacji.
W Harvard Business Review. Podręczniku menedżera znajdziesz m.in.:
- szczegółowe wskazówki dotyczące typowych zadań menedżera,
- ćwiczenia i wzorcowe materiały, które pomogą ci zastosować przedstawione koncepcje,
- zwięzłe omówienie najnowszych badań i poglądów na temat ważnych umiejętności menedżerskich, których autorami są tacy eksperci „Harvard Business Review”, jak Dan Goleman, Clayton Christensen, John Kotter i Michael Porter,
- na końcu każdego rozdziału krótkie podsumowanie i zadania umożliwiające utrwalenie najważniejszych koncepcji,
- prawdziwe historie opowiedziane przez menedżerów.
Szczegóły
Tytuł: Harvard Business Review. Podręcznik menedżeraAutor: Opracowanie zbiorowe
Wydawnictwo: Rebis
Seria: Poradniki i podręczniki biznesowe
Kod paskowy: 9788381884624
ISBN: 978-83-8188-462-4
Tytuł oryginału: The Harvard Business Review Manager's Handbook
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Jóźwiak Bożena
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 432
Format: 15.0 x 22.5 cm
Oprawa: twarda
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Kompletnie nowe spojrzenie na motywację
Ćwiczenia