Przedstawiona do recenzji książka jest niezwykle cennym i wartościowym opracowaniem []. Autorki w sposób przejrzysty i logiczny, a jednocześnie kompleksowy przedstawiają istotę działań mediacyjnych, które są nowym pojęciem w kontekście procesu uczenia się i nauczania języków obcych, a tym samym rzadko funkcjonującym w świadomości nauczycieli praktyków. Co więcej, zawarte w publikacji tłumaczenia na język polski nowych terminów, jak również deskryptorów działań mediacyjnych czynią książkę jeszcze bardziej cenną, ponieważ wypełniają ważną lukę w polskim piśmiennictwie glottodydaktycznym. Warto też podkreślić, że szczegółowe przedstawienie założeń podejścia ukierunkowanego na działanie wiodącego we współczesnej glottodydaktyce pozwala lepiej zrozumieć założenia działań mediacyjnych, a zwłaszcza ich ewolucję znaczeniową. Niezwykle cenne wydaje się również przedstawienie przykładów zadań mediacyjnych: pokazują one czytelnikowi, w jaki sposób założenia teoretyczne przekładają się na praktykę dydaktyczną, ale także pozwalają zaobserwować nowe tendencje w praktycznym wymiarze procesu kształcenia językowego. z recenzji dr. hab. Radosława Kucharczyka, prof. UW
Szczegóły
Tytuł: Działania mediacyjne w uczeniu się i nauczaniu..Autor: Iwona Janowska, Marta Plak
Wydawnictwo: Księgarnia Akademicka
ISBN: 9788381380522
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 215
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Po co nam matematyka. Niedorzeczna skuteczność matematyki
Prószyński i S-ka
Rytuały, obrzędy, święta
Replika
Rosnę z uważnością
CoJaNaTo
piekło-niebo
HarperCollins
Metody badań, monitorowania i stabilizacji osuwisk
Wydawnictwa AGH