Komunikowanie organizacji w kryzysie
Metody i modele ograniczania ryzyka

Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Rok wydania: 2022
  • Format: 16.5 x 23.5 cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
79,00 PLN
Nasza cena
75,55 PLN
Oszczędzasz 5%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 65,67 zł



Praktyczna analiza strategii zarządzania kryzysem

Autorskie, nowe, nigdzie wcześniej niepublikowane modele komunikowania

Kryzysy są zjawiskiem powszechnym i niezwykle groźnym (…). Dynamiczny przepływ informacji, dostępność narzędzi, które umożliwiają wymianę myśli, ale także hejt, mowa nienawiści, fake newsy, stalking czy inne źródła kryzysów ‒ wszystko to rozbudziło w świadomych menedżerach nie tylko potrzebę obserwacji otoczenia, ale również rozwijania umiejętności właściwego reagowania w sytuacjach problemowych. Celem tej książki jest wskazanie kluczowych czynników determinujących procesy komunikacyjne w obszarze zarządzania sytuacjami kryzysowymi, ze szczególnym uwzględnieniem tych z nich, które w największym stopniu wywierają wpływ na decyzje podejmowane przez menedżerów uczestniczących w pracach sztabów kryzysowych.
 

Opinie o książce

Książka ta, poświęcona ważkiemu zagadnieniu komunikowania w kryzysie, budzi mój szacunek i uznanie przede wszystkim ze względu szerokie wykorzystanie przez Autora nie tylko bogatej literatury przedmiotu, ale także wyników wielu aktualnych badań. Stanowi ważne i cenne kompendium wiedzy o metodach zażegnywania kryzysów wizerunkowych. Nie tylko porządkuje naszą dotychczasową wiedzę o zarządzaniu w sytuacji zaistniałego kryzysu, ale także wprowadza do tej problematyki nowe ważne elementy.

prof. dr hab. Janusz Włodzimierz Adamowski

Jest to jedna z niewielu prac z ostatnich lat w Polsce, które w sposób tak kompleksowy odniosły się do dorobku teoretycznego i praktycznego w zakresie zarządzania komunikowaniem. (…) Wyodrębniono w niej cechy wyróżniające zachowania menedżerów w momencie pojawienia się problemów o podłożu wizerunkowym oraz przedstawiono analizę skutków psychologicznych u specjalistów PR odczuwanych podczas uczestnictwa w sytuacjach kryzysowych i określono poziom stresu towarzyszącego najpoważniejszym kryzysom wizerunkowym.

prof. dr hab. Jerzy Olędzki

 


Szczegóły

Tytuł: Komunikowanie organizacji w kryzysie
Podtytuł: Metody i modele ograniczania ryzyka
Autor: Dariusz Tworzydło
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301221751
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 194
Format: 16.5 x 23.5 cm
Oprawa: Miękka

Recenzje