Tradycyjnie pojęcie „escape room” oznacza formę gry terenowej, w której gracze zostają zamknięci w pomieszczeniu i próbują się z niego wydostać, np. otworzyć drzwi za pomocą tajnego kodu. Aby zdobyć kod, drużyna musi rozwiązać ukryte w pokoju zagadki.
W naszej domowej, rodzinnej wersji nikt nikogo nie zamyka, ale reszta zasad zostaje taka sama. Dalej musicie rozwikłać szereg łamigłówek, żeby znaleźć rozwiązanie. Wrażenie jest zatem łudząco podobne, a przy tym gra jest zupełnie bezpieczna i bezstresowa. Stosując się do instrukcji na poszczególnych elementach, zamieniacie cały pokój w interaktywny świat gry. Zagadki oraz ich rozwiązania znajdują się wszędzie wokół was.
Każdy zestaw jest inny i zawiera wszystko, czego potrzeba, żeby stworzyć najprawdziwszy escape room we własnych czterech ścianach – wciągające zagadki, tajemnicze wskazówki i zaskakujące materiały pomocnicze.
Tu nie ma planszy ani talii kart. Elementy gry rozwiesza się na ścianach, rozkłada na półkach, parapetach, na podłodze. Zdarza się, że niektóre rekwizyty pozostają ukryte, aż zawodnicy odnajdą je w pokoju, który przestał być zwykłym pokojem, a stał się integralną częścią gry.
Dzięki zawartości każdego zestawu można też stworzyć niepowtarzalny klimat właściwy dla danej przygody. Dzięki czytnikowi wskazówek gracz nie ryzykuje także, że utknie gdzieś i nie będzie mógł dalej wykonywać zadania. Jeżeli jakaś zagadka nastręcza większych trudności, można zawsze zajrzeć do podpowiedzi. Jedyne co traci się wówczas to dodatkowy czas, przez co w finale zdobywamy mniej punktów.
Kupując ten zestaw trafiacie do starego lunaparku, gdzie czeka na Was nie lada gratka! Festyn i gra terenowa ogłoszona przez Dyrektora Parku. Nagrodą jest wstęp na okolicznościowy bankiet pełen arcymistrzów iluzji, tajemniczych wróżek i wspaniałych akrobatów. Tylko, że ten lunapark skrywa niejedną tajemnicę, którą będziecie musieli rozgryźć…
Zawartość pudełka:
W naszej domowej, rodzinnej wersji nikt nikogo nie zamyka, ale reszta zasad zostaje taka sama. Dalej musicie rozwikłać szereg łamigłówek, żeby znaleźć rozwiązanie. Wrażenie jest zatem łudząco podobne, a przy tym gra jest zupełnie bezpieczna i bezstresowa. Stosując się do instrukcji na poszczególnych elementach, zamieniacie cały pokój w interaktywny świat gry. Zagadki oraz ich rozwiązania znajdują się wszędzie wokół was.
Każdy zestaw jest inny i zawiera wszystko, czego potrzeba, żeby stworzyć najprawdziwszy escape room we własnych czterech ścianach – wciągające zagadki, tajemnicze wskazówki i zaskakujące materiały pomocnicze.
Tu nie ma planszy ani talii kart. Elementy gry rozwiesza się na ścianach, rozkłada na półkach, parapetach, na podłodze. Zdarza się, że niektóre rekwizyty pozostają ukryte, aż zawodnicy odnajdą je w pokoju, który przestał być zwykłym pokojem, a stał się integralną częścią gry.
Dzięki zawartości każdego zestawu można też stworzyć niepowtarzalny klimat właściwy dla danej przygody. Dzięki czytnikowi wskazówek gracz nie ryzykuje także, że utknie gdzieś i nie będzie mógł dalej wykonywać zadania. Jeżeli jakaś zagadka nastręcza większych trudności, można zawsze zajrzeć do podpowiedzi. Jedyne co traci się wówczas to dodatkowy czas, przez co w finale zdobywamy mniej punktów.
Kupując ten zestaw trafiacie do starego lunaparku, gdzie czeka na Was nie lada gratka! Festyn i gra terenowa ogłoszona przez Dyrektora Parku. Nagrodą jest wstęp na okolicznościowy bankiet pełen arcymistrzów iluzji, tajemniczych wróżek i wspaniałych akrobatów. Tylko, że ten lunapark skrywa niejedną tajemnicę, którą będziecie musieli rozgryźć…
Zawartość pudełka:
- Karty zagadek – 11 szt.
- Bilety do Lunaparku – 6 szt.
- Karty punktacji – 6 szt.
- Plakaty Lunaparku – 4 szt.
- Księga wskazówek
- Czytnik wskazówek
- Instrukcja
- Taśma klejąca
- Wyposażenie strzelnicy: karty do zbijania – 6 szt., podstawki – 6 szt., gumki – 6 szt.
Podstawowe informacje:
- Liczba graczy: 2 - 6 osób
- Wiek: 8+
- Poziom trudności: średni
- Czas gry: 1 - 2 godz
Szczegóły
Tytuł: Escape Room 1 - Tajemnice starego lunaparkuProducent: Alexander
Seria: Escape Room - Alexander
Kod paskowy: 5906018025460
Rok wydania: 2022
Format: 28 x 19 x 5 cm
Oprawa: Pudełko
Waga: 0.302 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Mafia (00084/WG)
Wiek: 8+
Wiek: 8+
Granna
Patent na złodzieja
Wiek: 12+
Wiek: 12+
Zielona Sowa
Escape Room 2 - Złodzieje dzieł sztuki
Alexander
Escape Room 3 - Skok na bank
Alexander