Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy

Onepress

  • Rok wydania: 2022
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Dzisiaj
Sugerowana cena
69,00 PLN
Nasza cena
51,37 PLN
Oszczędzasz 26%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 11,15 zł



Zweryfikuj swoje pomysły biznesowe. Szybko i skutecznie!

Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów i jeszcze szybszym wycofywaniu się z tych nietrafionych.

Jeżeli zatem myślisz o tym, by w swojej - małej lub większej - firmie działać szybciej, a tym samym skuteczniej i z większym zyskiem, ta kursoksiążka jest dla Ciebie.

Dlaczego kursoksiążka? Ponieważ jest to pozycja, w której informacje teoretyczne dotyczące samego pojęcia myślenia projektowego ograniczono do minimum. Autorka, bizneswoman, trenerka i moderatorka DT, stawia na wiedzę praktyczną i umiejętność myślenia projektowego, a także dostarczenie Ci narzędzi gotowych do zastosowania od zaraz. Za pośrednictwem kursoksiążki krok po kroku przeprowadzi Cię przez proces projektowania nowych produktów i usług, dzięki którym zwiększysz zyski Twojej firmy.

O autorze:

Danuta Piasecka - praktyk i teoretyk biznesu. Absolwentka Master of Business Administration, przedsiębiorczyni z ponad siedmioletnim stażem, trenerka i doradczyni specjalizująca się w opracowywaniu strategii biznesowej z dziesięcioletnim doświadczeniem w pozyskiwaniu klientów z sektora publicznego, moderatorka design thinking. Swoich klientów uczy między innymi planowania strategicznego, co zwiększa wyniki sprzedażowe, a tym samym przychody firmy.

Szczegóły

Tytuł: Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
Autor: Danuta Piasecka
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788328384958
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 232
Oprawa: Miękka

Recenzje