Jak uczyć czytać z popiołów? Wiersze Jerzego Ficowskiego w polonistycznej edukacji o Holokauście
Impuls
Autorka postawiła przed sobą konkretny cel. W jej założeniu metodologicznym publikacja jest próbą literaturoznawczej interpretacji wybranych wierszy Jerzego Ficowskiego na potrzeby edukacji polonistycznej związanej z Holokaustem. Dodajmy od razu, że koncepcja opracowania została przemyślana i konsekwentnie urzeczywistniona w poszczególnych rozdziałach [...]. Zasadnicza materia treściowa książki zawiera wzorcowe analizy odczytywania „z popiołów” wierszy pod kątem ich przydatności w programie szkolnym, realizowanym przez nauczyciela polonistę. Służą do tego erudycyjnie zredagowane konspekty lekcyjne, świadczące nie tylko o wiedzy, ale przede wszystkim kompetencjach dydaktycznych Autorki, będących rezultatem praktyki nauczycielskiej.
Z recenzji wydawniczej dr hab. Danuty Muchy, prof. UJK
Z recenzji wydawniczej dr hab. Danuty Muchy, prof. UJK
Szczegóły
Tytuł: Jak uczyć czytać z popiołów? Wiersze Jerzego Ficowskiego w polonistycznej edukacji o HolokauścieAutor: Ewa Goczał
Wydawnictwo: Impuls
ISBN: 9788366990258
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 96
Format: 16 x 23.5 cm
Oprawa: Miękka
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Hawking, Hawking
Geniusz i celebryta
Geniusz i celebryta
Prószyński i S-ka
Psychologia pozytywna w pigułce
Zwierciadło
Tolkien. Człowiek, który stworzył Śródziemie
Znak Koncept
Wierszyki masażyki i inne zabawy sensoryczne
Zielona Sowa