W prezentowanej publikacji autor udowadnia, że szeroko rozumiane kulinaria mogą być i często są przedmiotem ochrony w prawie własności intelektualnej. Zgodnie z tezą zawartą w książce wytwory człowieka nazywane kulinariami można próbować rozpatrywać jako znaki towarowe, oznaczenia geograficzne, wynalazki, know-how czy wreszcie jako utwory.
W opracowaniu autor omawia w szczególności:
? oznaczenia jakościowe kulinariów;
? wynalazki kulinarne;
? znaki towarowe w obszarze kulinariów;
? możliwość ochrony kulinariów jako tajemnicy na podstawie ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i kodeksu pracy.
Publikacja jest przeznaczona zarówno dla prawników praktyków: sędziów, adwokatów, radców prawnych, rzeczników patentowych, jak i pracowników naukowych, którzy zajmują się prawem własności intelektualnej, a także przedsiębiorców (w tym restauratorów, producentów wyrobów spożywczych), pracowników działów sprzedaży, marketingu i PR w branży wyrobów spożywczych, którzy chcą zrozumieć niełatwe zagadnienia z tej dziedziny prawa.
Producent:
Wydawnictwo AMBER Sp. z o.o.
ul. Królewicza Jakuba 27 A
02-956 Warszawa (PL)
tel: kontakt@wydawnictwoamber.pl
email:
Podmiot odpowiedzialny:
Wydawnictwo AMBER Sp. z o.o.
ul. Królewicza Jakuba 27 A
02-956 Warszawa (PL)
tel: kontakt@wydawnictwoamber.pl
email:
Szczegóły
Tytuł: Kulinaria w polskim prawie własności intelektualnejAutor: Piotr Ślęzak
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788382862799
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 324
Oprawa: Twarda
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Pojęcie utworu w prawie autorskim
Wolters Kluwer
Zabawy z prawem autorskim dawne i nowe
Wolters Kluwer
Słynne alkohole a prawo własności intelektualnej
Wolters Kluwer