Od gatunku do wizerunku. Autokreacje b(v)logerów modowych w mediach społecznościowych
Wydawnictwo Naukowe UAM
Monografia podejmuje temat autokreacji wizerunkowej w mediach społecznościowych wśród blogerów modowych w perspektywie genologii literackiej. Jej celem jest wskazanie zależności gatunkowości wybranych kanałów mediów społecznościowych i kreowanego za ich pomocą wizerunku oraz potwierdzenie hipotezy, że każdy omawiany kanał social mediów może być definiowany jako osobny gatunek lub makrogatunek, co w efekcie wpływa na rodzaj podejmowanych w nim działań.
Praca podzielona jest na cztery rozdziały: w rozdziale pierwszym ukazano związki mody z kreowaniem wizerunku, w drugim podjęto analizę mediów społecznościowych jako obszaru kreowania wizerunku, trzeci rozdział rozpatruje social media z genologicznego punktu widzenia, natomiast czwarty poświęcony jest autokreacji blogerów modowych w mediach społecznościowych.
Praca podzielona jest na cztery rozdziały: w rozdziale pierwszym ukazano związki mody z kreowaniem wizerunku, w drugim podjęto analizę mediów społecznościowych jako obszaru kreowania wizerunku, trzeci rozdział rozpatruje social media z genologicznego punktu widzenia, natomiast czwarty poświęcony jest autokreacji blogerów modowych w mediach społecznościowych.
Szczegóły
Tytuł: Od gatunku do wizerunku. Autokreacje b(v)logerów modowych w mediach społecznościowychAutor: Magdalena Szulc
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UAM
ISBN: 9788323240341
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 214
Oprawa: Twarda
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Superwizja w psychoterapii poznawczo-behawioralnej. Koncepcje, procedury, narzędzia
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Zmysły w procesie starzenia
Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
Socjologia. Wykłady o społeczeństwie
Znak Horyzont
Fascynujący mózg
Wydawnictwo Naukowe PWN
Arystoteles
Wydawnictwo Naukowe PWN