Od gatunku do wizerunku. Autokreacje b(v)logerów modowych w mediach społecznościowych

Wydawnictwo Naukowe UAM

  • Rok wydania: 2022
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
49,10 PLN
Nasza cena
44,63 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 36,49 zł



Monografia podejmuje temat autokreacji wizerunkowej w mediach społecznościowych wśród blogerów modowych w perspektywie genologii literackiej. Jej celem jest wskazanie zależności gatunkowości wybranych kanałów mediów społecznościowych i kreowanego za ich pomocą wizerunku oraz potwierdzenie hipotezy, że każdy omawiany kanał social mediów może być definiowany jako osobny gatunek lub makrogatunek, co w efekcie wpływa na rodzaj podejmowanych w nim działań.

Praca podzielona jest na cztery rozdziały: w rozdziale pierwszym ukazano związki mody z kreowaniem wizerunku, w drugim podjęto analizę mediów społecznościowych jako obszaru kreowania wizerunku, trzeci rozdział rozpatruje social media z genologicznego punktu widzenia, natomiast czwarty poświęcony jest autokreacji blogerów modowych w mediach społecznościowych.


Szczegóły

Tytuł: Od gatunku do wizerunku. Autokreacje b(v)logerów modowych w mediach społecznościowych
Autor: Magdalena Szulc
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UAM
ISBN: 9788323240341
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 214
Oprawa: Twarda

Recenzje