Reklama wczoraj i dziś (Uszkodzona okładka)

Difin

  • Rok wydania: 2016
  • Format: 16.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
40,01 PLN
Nasza cena
39,45 PLN
Oszczędzasz 2%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Outlet: uszkodzenie okładki bez wpływu na treść
Podręcznik ten łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjnymi, sposobem opracowania planu mediów, a także dostarcza odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku będą dokonywały się zmiany w świecie mediów. Autorzy wyjaśniają Czytelnikowi różnice pomiędzy tradycyjną reklamą, a jej odmianą on-line, dostarczają również odpowiedzi na pytanie jak kształtować wizerunek w sieci oraz tworzyć pozytywne relacje z klientem społecznościowym.

Szczegóły

Tytuł: Reklama wczoraj i dziś (Uszkodzona okładka)
Autor: Anetta Barska, Mariola Michałowska, Janusz Śnihur
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788379309085
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 187
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.298 kg

Recenzje