Realizacja usług w recepcji Zbiór zadań Kwalifikacja HGT.06
Technik hotelarstwa

WSiP

  • Rok wydania: 2022
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
73,50 PLN
Nasza cena
66,79 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 48,69 zł



Zbiór zadań przeznaczony dla uczniów kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa z zakresu kwalifikacji HGT.06 (Realizacja usług w recepcji). Publikacja uzupełnia podręczniki z zakresu realizacji usług w recepcji. Zawiera zadania pozwalające kandydatowi do zawodu technik hotelarstwa lepiej zrozumieć zasady komunikowania się z gośćmi hotelowymi oraz etapy i techniki negocjacji stosowane do uzyskania porozumienia. Dzięki tej publikacji można zdobyć umiejętności w zakresie przygotowania rezerwacji, prowadzenia dokumentacji hotelowej, świadczenia gościom usług przez pracowników recepcji, a także zyskać znajomość procedur przyjęcia i wykwaterowania gości oraz zasad prowadzenia rachunku hotelowego gości. Podręcznik zawiera zestaw ćwiczeń i zadań pomocnych podczas realizacji zajęć, opracowany pod kątem efektów kształcenia i kryteriów weryfikacji opisanych w nowej podstawie programowej dla zawodu technik hotelarstwa. Nowatorska i atrakcyjna publikacja, która pomoże w prowadzeniu zajęć edukacyjnych metodami motywującymi do aktywności. Ponadto zainspiruje do poszukiwań i twórczych rozwiązań oraz do samodzielności.

Szczegóły

Tytuł: Realizacja usług w recepcji Zbiór zadań Kwalifikacja HGT.06
Podtytuł: Technik hotelarstwa
Autor: Barbara Cymańska-Garbowska, Anna Zawierucha, Magdalena Świderska
Wydawnictwo: WSiP
ISBN: 9788302203763
Kategoria: Podręczniki
Przedmiot: Przedmioty zawodowe
Typ: Zbiór zadań
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 280
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.398 kg

Recenzje

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: