Wpływ międzykanałowego różnicowania cen na wybór kanału zakupu przez konsumentów

UMCS

  • Rok wydania: 2022
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
46,20 PLN
Nasza cena
43,28 PLN
Oszczędzasz 7%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 36,66 zł



Przedmiot przedstawionej do recenzji monografii jest z pewnością niebanalny i to z kilku powodów. Po pierwsze, dotyczy różnicowania cen, które nie doczekało się, jak dotąd, opracowania monograficznego w języku polskim. Po drugie, Autorka przedstawia problem różnicowania cen w kontekście wielokanałowości, które jest zjawiskiem nowym, dynamicznie rozwijającym się i wyraźnie bardziej zaawansowanym praktycznie niż literaturowo/badawczo/teoretycznie. Z recenzji dr hab. Barbary Borusiak, prof. UEP Tematyka monografii dotyczy różnicowania cen w kanałach sprzedaży i należy ją uznać za wartościową i aktualną. Monografia [?] koncentruje się na kwestiach teoretycznych oraz jest oparta na badaniach empirycznych w zakresie różnicowania cen w środowisku wielokanałowym. Książka jest opracowaniem wartościowym i obszernym, nowatorskim i pożądanym na krajowym rynku wydawniczym. Z recenzji dr. hab. inż. Dariusza Dąbrowskiego, prof. PG

Szczegóły

Tytuł: Wpływ międzykanałowego różnicowania cen na wybór kanału zakupu przez konsumentów
Autor: Ilona Bondos
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788322795989
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 340
Oprawa: Miękka

Recenzje