Teoria komunikowania publicznego i politycznego

Astrum

  • Rok wydania: 2007
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
80,00 PLN
Nasza cena
72,74 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 62,99 zł



W polskiej literaturze naukowej zarówno tematyka komunikowania politycznego, jak i komunikowania publicznego jest bardzo rzadko podejmowana. Teoria komunikowania publicznego i politycznego. Wprowadzenie jest pierwszą, a zarazem pionierską na polskim rynku publikacją dotyczącą tej dziedziny. W części pierwszej, poświęconej komunikowaniu publicznemu, zawarta jest definicja pojęcia, analiza podstawowych elementów tego procesu, jego organizacja i formy oraz społeczne kampanie komunikacyjne. Część druga natomiast dotyczy komunikowania politycznego. Autorzy omawiają m.in. istotę komunikowania politycznego, rolę komunikowania masowego i mediów masowych w polityce, zjawisko widoczności medialnej i mediatyzacji życia politycznego, organizację kampanii politycznych i wyborczych. Wiadomości zawarte w niniejszym podręczniku przydadzą się przede wszystkim studentom nauk społecznych, praktykom życia publicznego i politycznego, dziennikarzom oraz każdemu, kto interesuje sie zagadnieniami komunikologii.


Szczegóły

Tytuł: Teoria komunikowania publicznego i politycznego
Autor: Bogusława Dobek Ostrowska, Robert Wiszniowski
Wydawnictwo: Astrum
ISBN: 9788372779632
Rok wydania: 2007

Recenzje