Funkcjonowanie agencji prasowych

Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie

  • Rok wydania: 2021
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
38,80 PLN
Nasza cena
35,28 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 27,29 zł



W naszym opracowaniu poszczególni autorzy opisują różne zjawiska związane z funkcjonowaniem agencji prasowych. Większość tekstów dotyczy Polskiej Agencji Prasowej, która jest najstarszym i najlepiej działającym krajowym podmiotem dostarczającym informacji do większości polskich mediów. Autorzy badają więc polityczne i prawne uwarunkowania dotyczące funkcjonowania PAP, sposób organizacji samej działalności tego przedsiębiorstwa, funkcjonowanie różnorodnych serwisów informacyjnych, które są następnie dostarczane do mediów, i szczegółowe kwestie związane z rozpowszechnianiem wizerunków w ramach serwisów informacyjnych PAP. Oprócz tego opracowanie dostarcza ogólnych informacji na temat agencji prasowych, jak na przykład ich funkcjonowania w systemie teleinformatycznym. Szczegółowo została również zbadana istotna w ostatnim czasie kwestia prawnej ochrony informacji jako takiej, która właśnie jest towarem sprzedawanym przez agencje.


Szczegóły

Tytuł: Funkcjonowanie agencji prasowych
Autor: Opracowanie zbiorowe
Wydawnictwo: Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
ISBN: 9788363241124
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 164

Recenzje