Elementarz do nauki czytania dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną
Dwuznaki, spółgłoski miękkie, ćwiczenia utrwalające
Harmonia
Ćwiczenia zawarte w elementarzu mają na celu pomoc uczniom w opanowaniu: - rozpoznawania dwuznaków, spółgłosek miękkich oraz trójznaku dzi i spółgłoski ż - techniki czytania wyrazów i zwrotów zawierających wymienione wyżej głoski z uwzględnieniem zasady stopniowania trudności. Zawarte w książce materiały zostały opracowane tak, by nauczyciele, terapeuci i rodzice mieli pewną swobodę w korzystaniu z ćwiczeń i możliwość dostosowania ich do indywidualnych potrzeb dziecka. Materiał składa się z pięciu części poświęconych kolejno: - dwuznakom i spółgłosce ż - spółgłoskom miękkim - łańcuchom sylabowo-wyrazowym (które służą do doskonalenia umiejętności czytania sylab otwartych i zamkniętych) - znajdowaniu słów ukrytych w innych wyrazach - ćwiczeniom utrwalającym pozwalającym na skuteczny trening czytania. Publikacja jest kontynuacją Elementarza do nauki czytania dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną.
Kraj produkcji: Polska
Producent:
Grupa Wydawnicza Harmonia Sp. Z o.o.
Kartuska
80-125 Gdańsk (Polska)
tel: 58 380 00 06
email: harmonia@harmonia.edu.pl
Szczegóły
Tytuł: Elementarz do nauki czytania dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualnąPodtytuł: Dwuznaki, spółgłoski miękkie, ćwiczenia utrwalające
Autor: Małgorzata Podleśna
Wydawnictwo: Harmonia
ISBN: 9788383090672
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 104
Format: 29.3x20.5cm
Oprawa: Miękka