The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises

Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

  • Rok wydania: 2022
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
44,90 PLN
Nasza cena
18,60 PLN
Oszczędzasz 59%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 17,91 zł



Książka stanowi prezentację teoretycznych założeń dobrych i najlepszych praktyk zarządzania marketingowego oraz przykładów ich implementacji w biznesie. Dobrane przykłady stanowią ilustrację aktualnych wyzwań, jakie stoją przed organizacjami polskimi i międzynarodowymi , a także odpowiedzi organizacji for profit i non profit, które mogą stanowić wzór do naśladowania dla innych podmiotów. Publikacja stanowi kontynuację podręcznika wydanego pod redakcją Grażyny Golik-Góreckiej pod tytułem Mariaż nauki z praktyką. Najlepsze praktyki zarządzania marketingowego w polskich i międzynarodowych przedsiębiorstwach. Studia przypadków (Wyd. UŁ, Łódź 2020). Niniejszy podręcznik powstał dzięki współpracy pracowników naukowych z Katedry Marketingu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, praktyków biznesu oraz byłych już studentów programów Erasmus i Mobility, którzy uczestniczyli w warsztatach „Marketing Management in Practice” na Wydziale Zarządzania UŁ. * Publikacja zawiera ciekawe studia wielu przypadków z różnych obszarów społecznych oraz gospodarczych. Analizy te są atrakcyjne z wielu powodów – metodycznych, poznawczych, a także są ważnymi ilustracjami procesów, które można wykorzystać w dydaktyce. Prezentowane przypadki mają też wartość pragmatyczną – mogą służyć praktykom prowadzącym różnorodne przedsiębiorstwa. Z recenzji Jacka Otto

Szczegóły

Tytuł: The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788382208429
Języki: angielski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 150
Oprawa: Miękka
Waga: 0.26 kg
Redakcja: Szymańska Kamila

Recenzje