Konsumpcja w czasach pandemii
Jak kryzys spowodowany pandemią Covid-19 zmienił zachowania konsumentów?

PWE

  • Rok wydania: 2022
  • Format: 16.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
57,90 PLN
Nasza cena
52,62 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 31,58 zł



Monografia jest metodyczno-empirycznym studium zachowań konsumentów w warunkach pandemii COVID-19. Zawiera: ? rozważania na temat zmian zachowań konsumentów w kryzysie, ? dyskusje w kwestii podejść metodycznych do badań zachowań konsumentów w sytuacjach kryzysowych, ? przegląd i wyniki badań zmian zachowań konsumentów w czasach pandemii oraz próbę określenia przyszłych trendów.

Szczegóły

Tytuł: Konsumpcja w czasach pandemii
Podtytuł: Jak kryzys spowodowany pandemią Covid-19 zmienił zachowania konsumentów?
Autor: Paweł Chlipała
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320825060
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 170
Format: 16.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.315 kg

Recenzje

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: