Konsumpcja w czasach pandemii
Jak kryzys spowodowany pandemią Covid-19 zmienił zachowania konsumentów?
PWE
Monografia jest metodyczno-empirycznym studium zachowań konsumentów w warunkach pandemii COVID-19. Zawiera:
? rozważania na temat zmian zachowań konsumentów w kryzysie,
? dyskusje w kwestii podejść metodycznych do badań zachowań konsumentów w sytuacjach kryzysowych,
? przegląd i wyniki badań zmian zachowań konsumentów w czasach pandemii oraz próbę określenia przyszłych trendów.
Szczegóły
Tytuł: Konsumpcja w czasach pandemiiPodtytuł: Jak kryzys spowodowany pandemią Covid-19 zmienił zachowania konsumentów?
Autor: Paweł Chlipała
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320825060
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 170
Format: 16.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.315 kg