E-Marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka

Poltext

  • Rok wydania: 2022
  • Format: 16.5 x 23.5 cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
2 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
59,90 PLN
Nasza cena
57,37 PLN
Oszczędzasz 5%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 50,13 zł



Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów od sprzedaży czy PR.

W książce zostały omówione zagadnienia takie jak:
  1. strategia e-marketingowa,
  2. usługi interaktywne,
  3. badania marketingowe online,
  4. zachowanie konsumenta online,
  5. aspekty prawne e-marketingu,
  6. marketing mobilny,
  7. serwisy www,
  8. pozycjonowanie w wyszukiwarkach,
  9. projektowanie interfejsów,
  10. reklama AdWords,
  11. Analytics, e-mail marketing,
  12. marketing automation,
  13. social media marketing,
  14. personal branding,
  15. internet PR i influencer marketing oraz content marketing.
Ze względu na zakres tematyczny oraz praktyczny sposób prezentowania poszczególnych zagadnień publikacja jest świetnym wsparciem dla każdego, kto profesjonalnie zajmuje się e-marketingiem lub stawia w cyfrowym świecie pierwsze kroki.

Książka składa się z trzech bloków tematycznych:
  • strategicznego i operacyjnego zarządzania działalnością marketingową online,
  • pomiaru, analityki i badań wspierających podejmowanie decyzji online,
  • narzędzi i technik komunikacji marketingowej online.
Każdy rozdział zawiera wyjaśnienia podstawowych pojęć oraz praktyczny opis danego zagadnienia – w taki sposób, aby miał on stricte wdrożeniowy charakter. Dodatkowo w każdym rozdziale znajdują się ćwiczenia oraz studia przypadków z polskiego rynku.

Autorzy książki
to nie tylko świetni eksperci branżowi, ale również uznani dydaktycy, wykorzystujący doświadczenie z firm i instytucji, które reprezentują (m.in.: Deloitte Digital, GoldenSubmarine, VML Poland, T-Mobile, Socjomania, Future Mind, Akademia Leona Koźmińskiego, IQS Poland, Ideo, Freshmail). Zdecydowana większość z nich od wielu lat z sukcesem prowadzi kursy, szkolenia oraz zajęcia na studiach podyplomowych.

„E-marketing to jedna z najszybciej rozwijających się dziedzin wiedzy. Każdego miesiąca pojawiają się nowe technologie, narzędzia oraz powiązane z nimi dobre praktyki. Książka pomaga nadążyć za zmieniającym się krajobrazem marketingu internetowego. Dzięki niej poznasz wartościowe techniki i aplikacje, które pozwolą analizować efekty Twoich działań marketingowych, poprawę satysfakcji klientów, a w efekcie przyspieszą wzrost Twojej firmy” - Michał Sadowski, założyciel Brand24

Szczegóły

Tytuł: E-Marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka
Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788381753944
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 488
Format: 16.5 x 23.5 cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Redakcja: Mazurek Grzegorz

Recenzje