Uczymy się zwierząt i ich kolorów! Umocujcie figurki przy pomocy rzepek do plansz we wskazanych miejscach. Zebra w czarno-białe paski i zielony krokodyl z plamkami. Przymocuj zwierzęta do plansz do gry z ich kolorem. Gotowe! Gra rozwija wyobraźnię, logiczne myślenie, pamięć oraz umiejętności motoryczne. W zestawie: 4 plansze, 16 figurek, 32 rzepki.
Szczegóły
Tytuł: Gra edukacyjna Czyje to plamy?Producent: Roter Kafer
ISBN: 5903858961637
Format: 19x23x4 cm
Waga: 0.27 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Pucio. Gdzie to położyć?
Wiek: 2+
Wiek: 2+
Nasza Księgarnia
Ból. Mózg, opioidy i zagadki medycyny
Znak Literanova
Pucio. Przeciwieństwa
Nasza Księgarnia