Media dwudziestolecia w.2

Narodowe Centrum Kultury

  • Rok wydania: 2022
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
42,00 PLN
Nasza cena
29,99 PLN
Oszczędzasz 29%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Szczegóły
Pełna fascynujących postaci i ciekawostek.
W niebanalnej oprawie graficznej.
Opatrzona propozycjami zadań i projektów do samodzielnej realizacji.
Dwudziestolecie międzywojenne to okres pod wieloma względami wyjątkowy, choć trudny. Powiew wolności działał ożywczo na rozmaite obszary życia. Atmosfera sprzyjała rozwojowi biznesu, handlu, nauki, a także kultury i sztuki. Obok uznanych dziedzin rozwijały się także zupełnie nowe media XX wieku.
Kolejny tom z serii 20 lat XX wieku pokazuje barwny świat fotografii, radia, filmu, czasopism oraz początki telewizji mediów, które w latach dwudziestych i trzydziestych ubiegłego stulecia zawładnęły sercami szerokiej publiczności.


Szczegóły

Tytuł: Media dwudziestolecia w.2
Autor: Małgorzata Bogunia-Borowska, Joanna Rzońca
Wydawnictwo: Narodowe Centrum Kultury
ISBN: 9788379824472
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 256

Recenzje