Książka jest adresowana do szerokiego grona osób zajmujących się badaniem, rozpoznawaniem, rozwojem i zarządzaniem kompetencjami ? traktowanymi zarówno z perspektywy psychologii i zarządzania, jak w świetle nauki o zarządzaniu. Przedstawiono w niej kluczowe zagadnienia metodologicznych problemów badania kompetencji, zarządzania kompetencjami pracowników oraz zarządzania kompetencjami organizacyjnymi.
Niektóre zagadnienia zostały przygotowane przez praktyków, którzy ukazują możliwości zastosowania koncepcji teoretycznych w działaniach zmierzających do podniesienia poziomu zarządzania kompetencjami w firmach. W pracy dominuje podejście metodologiczne i organizacyjne, szczególną uwagę zwrócono m.in. na strategiczny kontekst zasobów ludzkich, kompetencje firmy przyszłości, doskonalenie kompetencji kluczowych oraz patologie organizacyjne jako hamulec rozwoju kompetencji
Niektóre zagadnienia zostały przygotowane przez praktyków, którzy ukazują możliwości zastosowania koncepcji teoretycznych w działaniach zmierzających do podniesienia poziomu zarządzania kompetencjami w firmach. W pracy dominuje podejście metodologiczne i organizacyjne, szczególną uwagę zwrócono m.in. na strategiczny kontekst zasobów ludzkich, kompetencje firmy przyszłości, doskonalenie kompetencji kluczowych oraz patologie organizacyjne jako hamulec rozwoju kompetencji
Szczegóły
Tytuł: Kompetencje a sukces zarządzania organizacjąAutor: Stanisław A. Witkowski, Tadeusza Listwana
Wydawnictwo: Difin
Kod paskowy: 9788372519283
ISBN: 978-83-7251-928-3
Kategoria: Podręczniki
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 596
Format: 16x23 cm
Oprawa: Miękka