To, czy przedsiębiorstwo odnosi sukcesy, zależy od wielu czynników. Niezwykle istotną rolę w zdobywaniu przewagi konkurencyjnej na rynku odgrywa przede wszystkim efektywne przywództwo. W książce autorka omawia kompleksowo teorie i koncepcje przywództwa, a także udziela odpowiedzi na kluczowe pytania, między innymi:
Co to jest przywództwo
Czy istnieje optymalny model przywództwa
Jaki jest związek między przywództwem a otoczeniem organizacji
Czy przywódcą trzeba się urodzić, czy też przywództwa można się nauczyć
Czy współczesne koncepcje przywództwa odpowiadają potrzebom organizacji
W jaki sposób przywództwo zmieni się w przyszłości
Walorem książki są rozbudowane studia przypadków znanych światowych firm, takich jak BMW, Novartis, Bonduelle i Swatch. Pozwalają one lepiej przyswoić wiedzę i ocenić, jak różne formy przywództwa funkcjonują w praktyce.
Szczegóły
Tytuł: Przywództwo w organizacjiPodtytuł: Pradygmaty i studia przypadków
Autor: Avery Gayle C.
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320817799
Tytuł oryginału: Understanding Leadership
Język oryginału: Angielski
Tłumacz: Gąbkowski Grzegorz
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 328
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.52 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Mowa ciała
Rebis
Słownik finansów i bankowości / Klucz do biznesu międzynarodowego
Pakiet
Pakiet
Wydawnictwo Naukowe PWN
Przywództwo w organizacjach
Wolters Kluwer
Kierowca doskonały B Podręcznik kierowcy
Grupa Image