Nowa audiowizualność
Nowa audiowizualność (brak głosów) - nowy paradygmat kultury?

Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

  • Rok wydania: 2008
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
41,90 PLN
Nasza cena
31,40 PLN



Za pojęciem "nowej audiowizualności" kryje się pytanie o nowy paradygmat kulturowy wyznaczony przez zjawiska takie jak: sztuka nowych mediów, neotelewizja, literatura sieci, język werbalny w mediach, reklama audiowizualna, kino w paradygmacie ponowoczesności. Autorzy tekstów zamieszczonych w niniejszej książce przywołują różne aspekty nowych praktyk na polu współczesnej kultury dając świadectwo czasom, określanym za Jeanem Baudrillardem, mianem "uniwersum totalnego monitora" i zapraszając czytelników do wędrówki przez labirynt znaczeń współtworzących pojęcie "nowej audiowizualności".


Szczegóły

Tytuł: Nowa audiowizualność
Podtytuł: Nowa audiowizualność (brak głosów) - nowy paradygmat kultury?
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Seria: Film i Media Audiowizualne
Kod paskowy: 9788323325161
ISBN: 978-83-233-2516-1
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 450
Oprawa: Miękka

Recenzje