Klucz do biznesu międzynarodowego w przystępny i rzetelny sposób wyjaśnia pojęcia, terminy i teorie dotyczące działalności firm w dobie globalizacji, kiedy wymiana gospodarcza nie natrafia na przeszkodę, jaką stanowiły granice państw. Autorzy książki zauważyli potrzebę zebrania pojęć, których znajomość jest konieczna we współpracy międzynarodowej. Publikacja zawiera najczęściej stosowane terminy w obszarze Unii Europejskiej, NAFTA i te konieczne dla współpracy z krajami Afryki, Azji, Ameryki Łacińskiej.
Szczegóły
Tytuł: Klucz do biznesu międzynarodowegoPodtytuł: Najważniejsze pojęcia, postaci
Autor: Jonathan Sutherland, Diane Canwell
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod paskowy: 978830115718001
ISBN: 9788301157180
Tytuł oryginału: Key Concepts in International Business
Język oryginału: angielski
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 334
Format: 14.1x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.32 kg