Marketing bankowy

CeDeWu

  • Rok wydania: 2016
  • Format: 16.4x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
43,00 PLN
Nasza cena
37,09 PLN
Oszczędzasz 14%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Książka ukazuje szereg zjawisk z zakresu ewolucji trendów, specyficz- nych narzędzi i technik marketingu bankowego popartych rzeczywistymi, polskimi przykładami. W publikacji poruszono zarówno tematy nowe, jak i te, którym poświęcono znacznie mniej uwagi w literaturze zwartej, co czyni te prace wyjątkową. W książce Czytelnik znajdzie odpowiedzi m.in. na nastepujące pytania: Jakie trendy w zakresie polityki produktu wystepują w polskim sektorze bankowym Jak obecnie kształtuje sie polityka bankowej dystrybucji oparta o model Ikei z efektem przemieszania sie kanałów Jak wygląda rozwój bankowości pocztowej w Polsce Jak kształtuje sie bankowość elektroniczna, a w tym m-banking i i-banking Jakie narzedzia i techniki stosują banki w swojej działalności promocyjnej, w tym reklamowej Jak kształtuje się i jakie trendy wykazuje polityka merchandisingu w banku Jak kształtuje sie marketing wewnetrzny w banku

Szczegóły

Tytuł: Marketing bankowy
Autor: Kolasa Małgorzata
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375560862
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 156
Format: 16.4x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.26 kg

Recenzje