Książka ukazuje szereg zjawisk z zakresu ewolucji trendów, specyficz- nych narzędzi i technik marketingu bankowego popartych rzeczywistymi, polskimi przykładami. W publikacji poruszono zarówno tematy nowe, jak i te, którym poświęcono znacznie mniej uwagi w literaturze zwartej, co czyni te prace wyjątkową. W książce Czytelnik znajdzie odpowiedzi m.in. na nastepujące pytania:
Jakie trendy w zakresie polityki produktu wystepują w polskim sektorze bankowym
Jak obecnie kształtuje sie polityka bankowej dystrybucji oparta o model Ikei z efektem przemieszania sie kanałów
Jak wygląda rozwój bankowości pocztowej w Polsce
Jak kształtuje sie bankowość elektroniczna, a w tym m-banking i i-banking
Jakie narzedzia i techniki stosują banki w swojej działalności promocyjnej, w tym reklamowej
Jak kształtuje się i jakie trendy wykazuje polityka merchandisingu w banku
Jak kształtuje sie marketing wewnetrzny w banku
Szczegóły
Tytuł: Marketing bankowyAutor: Kolasa Małgorzata
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375560862
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 156
Format: 16.4x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.26 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Kosmos
Literackie
Paryż 1:17 000 plan miasta
Demart
Profesjonalny informator prawnika 2009
Wolters Kluwer