Kształtowanie kompetencji kluczowych w edukacji przyrodniczej od przedszkola po studia wyższe. Refle
UMCS
Monografia poświęcona kształtowaniu kompetencji kluczowych w edukacji przyrodniczej stanowi wartościowe opracowanie, będące odpowiedzią na główne wyzwania współczesnej edukacji. Usystematyzowana wiedza zawarta w trzech częściach książki odnosi się do: refleksji dotyczących wkładu dydaktyków przedmiotów przyrodniczych w kształtowanie kompetencji kluczowych, wyników badań nad wybranymi kompetencjami kluczowymi oraz praktycznych rozwiązań w zakresie ich kształtowania na wszystkich etapach edukacji.
Autorzy monografii należą do grona doświadczonych teoretyków i praktyków szeroko rozumianej edukacji przyrodniczej: od przedszkola po studia wyższe. Reprezentują zarówno środowisko akademickie, jak i oświatowe aktywnie działające na rzecz przygotowania społeczeństwa do uczenia się przez całe życie, niezbędnego do dobrego funkcjonowania we współczesnym, szybko zmieniającym się świecie.
Szczegóły
Tytuł: Kształtowanie kompetencji kluczowych w edukacji przyrodniczej od przedszkola po studia wyższe. RefleWydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788322796597
Języki: polski
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 376
Oprawa: Miękka
Redakcja: Wójcik Anna Maria, Gajuś-Lankamer Ewa, Żeber-Dzikowska Ilona
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Walczymy z bykami
Poradnik językowy PWN
Poradnik językowy PWN
Wydawnictwo Naukowe PWN
Słownik pedagogiki specjalnej
Wydawnictwo Naukowe PWN
Kulturoznawstwo czyli wprowadzenie do kultury ponowoczesnej
Katedra Wydawnictwo Naukowe
Fizjoterapia w geriatrii
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Geriatria
Edra Urban & Partner
Teoretyczne i praktyczne wymiary procesu..
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Pedagog w klasie.
Scenariusze zajęć na różne okazje cz. II
Scenariusze zajęć na różne okazje cz. II
Wiedza i Praktyka
Pedagog w klasie Scenariusze zajęć profilaktycznych i doradczych
Wiedza i Praktyka
Innowacyjność w praktyce pedagogicznej T.3
Uniwersytet Śląski
Innowacyjność w praktyce pedagogicznej T.2
Uniwersytet Śląski