Czym jest marketing

Rebis

  • Rok wydania: 2008
  • Format: 15.0x22.5cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
35,90 PLN
Nasza cena
23,28 PLN



Książka ta umożliwia pogłębianie wiedzy i umiejętności w zakresie marketingu i została skonstruowana tak jak kurs marketingu na pierwszym roku studiów MBA w Harvard Business School. Jej autorami są osoby wykładające na tej uczelni. Podręcznik ten podpowiada, jak rozwijać i wdrażać skuteczne strategie marketingowe, a wśród szczegółowo omawianych zagadnień znalazły się między innymi: zachowania konsumenta segmentacja rynku, wybór rynków docelowych oraz pozycjonowanie opracowywanie nowych produktów i usług rozszerzanie linii produktów wycena i wartość marki kanały i sieci dystrybucji strategia ustalania cen zapewniająca rentowność zarządzanie relacjami z klientem i kwestia prywatności klienta Szczególną wartość stanowią też przykłady podstawowych obliczeń matematycznych niezbędnych przy podejmowaniu decyzji marketingowych. Zawarte w książce informacje pozwolą zrozumieć i zinterpretować działalnośćhandlową i konkurencję z marketingowego punktu widzenia.

Szczegóły

Tytuł: Czym jest marketing
Autor: Silk Alvin J.
Wydawnictwo: Rebis
Seria: PORADNIKI I PODRĘCZNIKI BIZNESOWE
ISBN: 9788375100631
Tytuł oryginału: What is marketing
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Zdziemborska Anna
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 240
Format: 15.0x22.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.52 kg

Recenzje