Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych

CeDeWu

  • Rok wydania: 2023
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
70,00 PLN
Nasza cena
63,97 PLN
Oszczędzasz 9%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 55,82 zł



Książka "Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych" ma szczególną wartość w związku z przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych. Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firm.

Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za pionierskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym oraz z podziałem na e-konsumentów z tzw. pokolenia X i Y.

Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Polecam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym.  - Prof. zw. dr hab. Aniela Styś, fragment recenzji

Szczegóły

Tytuł: Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych
Autor: Agnieszka Dejnaka
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381026758
Języki: polski
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 202
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.3 kg

Recenzje