Influencer Marketing
Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami

Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

  • Rok wydania: 2022
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
56,80 PLN
Nasza cena
51,66 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 45,65 zł



Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców stała się niezwykle pożądana. W monografii omówiono zagadnienia dotyczące tradycyjnych influencerów i twórców cyfrowych, a także influencerów wirtualnych, których aktywność jest generowana komputerowo, między innymi z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i algorytmów. Autorka podsumowuje aktualny stan wiedzy w obu obszarach oraz wskazuje skuteczne praktyki pomocne w przygotowywaniu strategii komunikacji z wykorzystaniem cyfrowych i wirtualnych influencerów. Ponadto systematyzuje zagadnienia związane z konsumentem oraz marką w gospodarce cyfrowej, co stanowi punkt wyjścia do zaprezentowania istoty i charakteru influencer marketingu, a także obszarów niezbędnych do opracowania strategii influencer marketingu. Książka jest adresowana do każdego, kto chce nabyć, ugruntować i pogłębić wiedzę oraz poszerzyć kompetencje związane z influencer marketingiem.

Szczegóły

Tytuł: Influencer Marketing
Podtytuł: Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami
Autor: Anna Łaszkiewicz
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Kod paskowy: 9788383310879
ISBN: 9788383310886
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 162
Oprawa: Miękka
Waga: 0.28 kg

Recenzje