Influencer Marketing
Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców stała się niezwykle pożądana. W monografii omówiono zagadnienia dotyczące tradycyjnych influencerów i twórców cyfrowych, a także influencerów wirtualnych, których aktywność jest generowana komputerowo, między innymi z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i algorytmów. Autorka podsumowuje aktualny stan wiedzy w obu obszarach oraz wskazuje skuteczne praktyki pomocne w przygotowywaniu strategii komunikacji z wykorzystaniem cyfrowych i wirtualnych influencerów. Ponadto systematyzuje zagadnienia związane z konsumentem oraz marką w gospodarce cyfrowej, co stanowi punkt wyjścia do zaprezentowania istoty i charakteru influencer marketingu, a także obszarów niezbędnych do opracowania strategii influencer marketingu. Książka jest adresowana do każdego, kto chce nabyć, ugruntować i pogłębić wiedzę oraz poszerzyć kompetencje związane z influencer marketingiem.
Szczegóły
Tytuł: Influencer MarketingPodtytuł: Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami
Autor: Anna Łaszkiewicz
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Kod paskowy: 9788383310879
ISBN: 9788383310886
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 162
Oprawa: Miękka
Waga: 0.28 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
30 sekund O modzie
Olesiejuk
Dziennik cwaniaczka. Krótka piłka. Tom 16
Nasza Księgarnia
Art branding 2
Onepress
Nie zostawaj influencerem
Znak Literanova
Dziennik cwaniaczka. Główka pracuje
Nasza Księgarnia