Książka zawiera najnowszą wiedzę oraz propozycje konkretnych rozwiązań w zakresie budowy i zarządzania wartością przedsiębiorstwa. Value Based Management koncentruje uwagę menedżerów na długoterminowym budowaniu wartości spółek kapitałowych, niezbędnym w czasach globalizacji i migracji kapitału, dynamicznego rozprzestrzeniania się nowych technologii oraz presji rynków kapitałowych na trwałą poprawę wyników firm. Rozważania zostały ujęte w trzech częściach: system zarządzania wartością przedsiębiorstwa; kluczowe obszary zarządzania wartością; strategie podnoszenia wartości. W części pierwszej autorzy, partnerzy i menedżerowie Deloitte prezentują całościowy system zarządzania wartością, formułują pogląd, iż przedsiębiorstwa potrzebują jasnej strategii, która określa cel wzrostu wartości i jest odpowiednio komunikowana właścicielom, menedżerom i pracownikom. W drugiej części pracownicy Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie SGH przedstawiają kluczowe obszary zarządzania wartością przedsiębiorstwa oraz analizują czynniki decydujące o wzroście wartości, to jest budowa kapitału i wartości klienta, realizacja projektów inwestycyjnych, fundusze venture capital, wykupy menedżerskie, fuzje i przejęcia, polityka dywidendy i wykupu akcji, wykorzystanie nowoczesnych technologii informacyjnych. Trzecia część prezentuje najlepsze praktyki strategii podnoszenia wartości stosowane przez: Gazprom, Google, PKN Orlen, TVN i Boryszew.
Szczegóły
Tytuł: Value Based Management.Podtytuł: Koncepcje, narzędzia, przykłady
Autor: Andrzej Szablewski, Krzysztof Pniewski, Bohdan Bartoszewicz
Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375610024
Języki: polski, angielski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 712
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 1.18 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Tomcio Paluch
Grafag
Kamilka dosiada kucyka
Grafag
Kresy Dekonstrukcja
Poznańskie Towarzystwo Przyjaciół Nauk Redakcja Wydawnictw
Słowo - pismo - sztuka słowa. Perspektywy antropologiczne
Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
Zlikwidować Paryż
Erica
Analiza projektów inwestycyjnych w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstwa
Wydawnictwo Naukowe PWN