Planowanie i rozwój nowych produktów
Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe

CeDeWu

  • Rok wydania: 2023
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
62,00 PLN
Nasza cena
55,43 PLN
Oszczędzasz 11%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 49,39 zł



Książka stanowi kompendium wiedzy na temat procesów planowania i rozwoju nowych produktów - wiedzy, która z powodzeniem może być wykorzystywana przez studentów, pracowników naukowych realizujących prace badawcze, menedżerów zaangażowanych w projekty innowacyjne oraz przedsiębiorców zainteresowanych wdrażaniem innowacji. Stworzenie kompendium wiedzy w obszarze planowania i rozwoju nowych produktów oznaczało konieczność uwzględnienia w prezentowanych treściach wszystkich istotnych etapów tego procesu: od początkowych aspektów strategicznych, przez techniczne wcielanie w życie, aż po marketingowe wyjście na zewnątrz z gotowym produktem. Takim - umownie wydzielonym - etapom, przez które powinien przejść każdy podmiot tworzący nowy lub rozwijający dotychczas istniejący produkt, odpowiada konstrukcja książki: część I poświęcona została aspektom strategicznym (dobór najbardziej odpowiedniej strategii dla przedsiębiorstwa i jej efektywna realizacja, kreowanie pomysłów na nowe produkty), część II - technicznym (projektowanie technologiczne, wytwórcze, jakościowe), część III zaś - marketingowym (budowanie marki, kreowanie wizerunku produktu i przedsiębiorstwa). W efekcie powstała publikacja zawierająca pakiet komplementarnej wiedzy (uwzględniającej najnowszy dorobek nauki) z zakresu każdego z etapów planowania i rozwoju nowych produktów.

Szczegóły

Tytuł: Planowanie i rozwój nowych produktów
Podtytuł: Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe
Autor: Marek Wirkus, Anna M. Lis
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381026789
Języki: polski
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 273
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.445 kg

Recenzje

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: