Metody badania wizerunku w mediach są niezwykle atrakcyjną nowością wydawniczą na polskim rynku badań mediów. Casus polskiego biznesmena Ryszarda Krauzego jest dobrze dobranym przykładem analizy kreowania pozytywnego wizerunku, jak również jego niszczenia w przestrzeni publicznej. O czym zatem jest ta książka? O tym, jak to robić w sposób profesjonalny, jakie metodologiczne ustalenia znajdują tu zastosowanie, jakie to może rodzić następstwa dla jednostki w sferze publicznej ? ? i o tym wszystkim piszą w sposób niezwykle interesujący i badawczo odkrywczy młodzi analitycy, działający przy Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Czy warto sięgnąć po tę książkę? ? tak i to jak najszybciej, po to, aby poszerzyć wiedzę i umiejętności badawcze w zakresie komunikacji społecznej.
prof. Teresa Sasińska-Klas, Uniwersytet Jagielloński
Szczegóły
Tytuł: Metody badania wizerunku w mediachWydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375561333
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 300
Format: 16.4x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.49 kg
Redakcja: Gackowski Tomasz, Łączyński Marcin
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Śmierć w chmurach
Dolnośląskie
Rachunkowość finansowa
C. H. Beck
Zlecenie
układANKA
Pomoc społeczna i świadczenia rodzinne
C. H. Beck
Już piszę szlaczki 6-7 lat
Aksjomat