Promocja usług

CeDeWu

  • Rok wydania: 2023
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
55,00 PLN
Nasza cena
52,95 PLN
Oszczędzasz 4%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 44,02 zł



Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.:
  • podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami,
  • specyfikę promocji oraz charakterystykę jej głównych instrumentów wykorzystywanych w sektorze usług,
  • przykłady wykorzystania niestandardowych form promocji w usługach,
  • zasady planowania i realizacji kampanii promocyjnych,
  • przykłady działań promocyjnych podejmowanych na wybranych rynkach usług,
  • analizę kompleksowych rozwiązań w zakresie promocji usług na przykładzie sektora usług turystycznych.
Główne zalety podręcznika to m.in.:
  • przejrzysty układ,
  • logiczna i spójna merytorycznie struktura,
  • zrozumiała forma przekazu,
  • szczegółowa analiza wykorzystania promocji w usługach,
  • liczne przykłady z polskiego i zagranicznego rynku usług,
  • omówienie problematyki rzadko podejmowanej w literaturze krajowej (dotyczącej koncepcji ambient marketingu),
  • bogata bibliografia.

Kraj produkcji: Polska

Producent:
CeDeWu Sp. z o.o.
ul. Żurawia 47/49
00-680 Warszawa (Polska)
tel: 22 374 90 20
email: redakcja@cedewu.pl


Szczegóły

Tytuł: Promocja usług
Autor: Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381027151
Języki: polski
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 166
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.3 kg

Recenzje