Kwartalnik Pedagogiczny 3(265)/2022

Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego

  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 2 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
20,57 PLN
Nasza cena
20,22 PLN
Oszczędzasz 2%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 19,66 zł



Numer jest poświęcony problematyce wczesnego dzieciństwa prezentowanej w świetle dorobku naukowego profesor Barbary Wilgockiej-Okoń (1927-2022). Profesor stworzyła na Uniwersytecie Warszawskim nowoczesny program kształcenia nauczycieli wczesnej edukacji oraz prowadziła badania nad rozwojem i wychowaniem dzieci. Szczególnie interesowały ją pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna, zwłaszcza w zakresie dojrzałości i gotowości do podjęcia nauki oraz wymagań stawianych przez szkołę dziecku i jego rodzinie, a także wsparcia oczekiwanego od szkoły. Na zeszyt składa się 6 tekstów, w których badacze koncentrują się na analizie i współczesnej interpretacji pojęcia dojrzałości / gotowości szkolnej oraz dekonstrukcji i redefinicji znaczenia tego procesu w ujęciu teoretycznym i praktycznym. Autorami opublikowanych artykułów naukowych są: Dorota Klus-Stańska, Ewa Filipiak, Małgorzata Żytko, Renata Michalak, Hanna Krauze-Sikorska i Jarosław Jendza.

Szczegóły

Tytuł: Kwartalnik Pedagogiczny 3(265)/2022
Wydawnictwo: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Kod paskowy: 977002359322303
ISSN: 00235938
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 126
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.21 kg

Recenzje