Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w.. T.5

Uniwersytet Śląski

  • Rok wydania: 2019
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
34,90 PLN
Nasza cena
33,72 PLN
Oszczędzasz 4%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 33,72 zł



Niniejsza książka to piąta i jednocześnie ostatnia praca poświęcona szeroko pojmowanemu dyskursowi autopromocyjnemu. Dotychczasowe rozważania pozwoliły uchwycić zagadnienie autopromocji i autoprezentacji w perspektywie synchro- i diachronicznej. Ostatni tom spaja pozostałe części, dopełniając zagadnienie autopromocji o trzy niezwykle istotne pojęcia: błąd, kryzys i skandal. W świetle tak wielu wyraźnych przemian w zakresie komunikowania masowego istotne było przyjrzenie się trzem kolejno przywołanym zjawiskom, dopełniającym szeroko omawiane zagadnienie dyskursu autopromocyjnego. Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w komunikowaniu masowym. Błąd, kryzys, skandal uzupełniła dotychczasowe spostrzeżenia na temat sposobów komunikowania, tym samym wytyczając nową ścieżkę promowania wizerunku. Zebrane w tomie artykuły pozwoliły zatem stworzyć kompleksowy przegląd sposobów radzenia sobie z obecnością w sferze publicznej poszczególnych jednostek, zbiorowości, instytucji w dobie, gdzie za sukces dotarcia określonego komunikatu do potencjalnego odbiorcy odpowiada dosadny, coraz częściej szokujący przekaz.

 


Szczegóły

Tytuł: Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w.. T.5
Autor: Ewa Biłas-Pleszak, Aleksandra Kalisz, Ewelina Tyc
Wydawnictwo: Uniwersytet Śląski
ISBN: 9788322636688
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 220

Recenzje