Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach

Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego

  • Rok wydania: 2018
Wysyłka:
2-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
25,20 PLN
Nasza cena
25,05 PLN
Oszczędzasz 1%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 25,05 zł



Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach audiowizualnych stanowi zbiór artykułów, które tym razem strategii kreowania wizerunku poszukują w mediach audiowizualnych. Przywołane taktyki są zatem asumptem nie tylko do podjęcia refleksji nad rozmaitymi jednostkami czy grupami społecznymi wykorzystującymi przestrzeń publiczną w celu promowania własnego wizerunku, ale również doskonałym punktem wyjścia do analizy wybranej przestrzeni medialnej, w której za sprawą słowa i obrazu dokonuje się prezentacja określonych postaw. (fragment wstępu)

 


Producent:
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
ul. Bankowa 12B
40-007 Katowice (PL)
tel: +48 32 359 21 77
email: [email protected]


Szczegóły

Tytuł: Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach
Autor: Aleksandra Kalisz, Ewelina Tyc
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
ISBN: 9788322633885
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 260

Recenzje