Współczesną gospodarkę charakteryzują ciągle nasilające się procesy internacjonalizacji i globalizacji. Uczestniczą w nich już nie tylko wielkie przedsiębiorstwa, ale także firmy średniej wielkości.W podręczniku zostały omówione podstawowe zagadnienia związane z prowadzeniem działań marketingowych na rynku międzynarodowym.
Szczegóły
Tytuł: Marketing na rynku międzynarodowymAutor: Grzegorczyk Wojciech
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
ISBN: 9788375266535
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 280
Format: 16.8x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.42 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Misia Zdrówko porady nie od parady
Cartalia Press
Cypr Dzieje polityczne
Dialog
Zwierzęta w zoo
Książeczka edukacyjna z naklejkami
Książeczka edukacyjna z naklejkami
Zielona Sowa